۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

خیال

درفروبندکه بامن دیگررغبتی نیست به دیدارکسی



سلام

نوبت دادگاهی که میگفتم رسید چندروزپیش با هزاردلهره به دادگاه رفتم ولی نمیدانم خوشبختانه یا متاسفانه بازپرس محترم مرخصی گرفته بود.

خلاصه خیلی اعصابم بیشتربهم ریخت چون دادگاه مربوطه درتهران نیست ودوباره قرار شد وقت دادرسی تعیین کنند وبه من ابلاغ کنند

خوب اگه میخوای بری مرخصی چرا مارو میزاری سرکاررررررررررررررررررررررر

ای بابا چه انتظاربی جای دارم

اگه یه روزی خدای نکرده برحسب اتفاق گذرتون به یه جای دولتی یا دادگاهی ،بیمارستانی بیافته میفهمید من چی میگم

البته امیدوارم که هیچوقت این مواردرو تجربه نکنید

دارم فراراززندان رو میبینم مثل خوره ازوقتی میرسم خونه تا وقتی که ازخستگی هرجا هستم خوابم ببره

فکرکنم راه خوبیه برای فرارازاین لحظه هاونبودن وفکرنکردن ودرتخیلات غرق شدن حتی برای چندساعت
مثل کودکی که همیشه خودم رو جای مردشش میلیون دلاری میذاشتم وسعی میکردم با حرکت آهسته زندگی کنم وازبلندی بپرم وهمیشه تو بازی های کودکانه اسمم استیو باشه وحس اینکه هیچکس نمیتونه مثل من نقش مردشش میلیون دلاری رو بازی کنه

وتجربه اینکه معلم کلاس سومم کلی منوسرکارمیذاشت وقتی فهمید که میخوام درآینده چیکاره بشم
آره سرکلاس با افتخارگفتم که بعدازاینکه میخواستم مردشش میلیون دلاری بشم وبعدش پلیس وبعدش خلبان اینبارمیخواستم فضانورد بشم وبچه های کلاس با تعجب بهم نگاه میکردن وخانم کمالی معلم ما با تمسخر
ومن شده بودم سوژه اون ومدام سرهرموضوع مسخره بحث فضانوردشدن منو پیش میکشید وکلی ازمن توضیح میخواست ومن هم براش شرایط رو توضیح میدادم واینکه اونجا فضاست وبازمین فرق داره آره گاهی دلم میخواددوباره فرارکنم وبرم تو رویاهام وتخیلاتم وبگذارم که تمام موضوعات جدی بگذرند وتموم بشه این تلاش بی وقفه برای بقا

۶ نظر:

نسترن گفت...

سلام
خیلی خوبه که باز به وبلاگتون سری زدید و نوشتید
کم کم داشتم نگران میشدم
خیلی خوب گفتید که خدا نکنه گذر کسی به دادگاه یا بیمارستان یا این ادارات بی در و پیکر و بی سر و صاحب دولتی بیفته ! اینجاست که ایران و فرهنگ ناب ایرانی رو با تمام وجود حس میکنه !
امیدوارم که کار شما به خیر و خوشی تموم بشه و یک روز که به وبلاگتون سر میزنم ببینم که باخوشحالی خبرهای خوب نوشتید .
من هم کم کم به زندگی برگشته ام .البته فکر میکنم که اینطور باشه !ً
سریال فرار از زندان رو فقط یک قسمتش رو دیدم .مشغول دیدن یک سریال دیگر هستم .وقتم رو پر میکنه و باعث میشه فقط به اون ماجراها توجه کنم با بازیگران و نقشهای فیلم هم درد بشم به اونا فکر کنم نه به اطراف خودم .این خیلی عالیه

مینا کیانی گفت...

سلم خوبی ؟ عجب پس کارت نشد در ک میکنم امیدوارم کارت هر چه زودتر درست بشه گلم
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@
_____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
______________________@

م_شرتو گفت...

bazi vaghta to ye delneveshte mishe kolebary az tajrobehaye talkho peida kad (harfe delo nabayed mostaghim bezani, letafatesh az bein mire)

مداد سبز گفت...

سپاسگزارم

مینا کیانی گفت...

___________0000________________0000
________00_________________________00
______0_______________________________0
____0__00000___00000___________________0
___0__0000000_0000000___________________0
__0___000000000000000__000000000000000___0
_0_____0000000000000____0000000000000_____0
00______00000000000_______________________00
0_________0000000__________________________0
0___________000____________________________0
0____________0_____________________________0
0___________________________________________0
0__________________________________________0
0__________________________________________0
_0___________000____________000___________0
__0____________00000000000000____________0
___00____________000____000____________00
_____0_____________000000____________0
_______00__________________________

ناشناس گفت...

نمیدونم چی بگم فقط امیدوارم گرفتاریت رفع بشه رفیق. خسته از جستجوهای مکرر از پرشین بلاگ